Reklamationer

VIKTIGT :

OBS!! för de färgsprutor som skall returneras till KMG gäller nu en ny leveransadress. Var noga med att dubbelkolla detta när du skall returnera.

Det finns vissa saker som garantin inte täcker.
Var därför noga med att kontrollera detta innan du reklamerar så att du slipper onödiga kostnader om det inte skulle vara garanti.

Exempel på fel som inte täcks av garantin:
– Brist på rengöring (Färg som torkar och orsakar driftstopp)
– För stort slitage (Har färgsprutan använts väldigt mycket och slitits ut)
– Handhavandefel (Har sprutan tappats eller använts med ej avsedd produkt)

När du har kontrollerat detta är du välkommen att fylla i reklamationen nedan så skall vi hjälpa dig på rätt sätt.

När du har reklamerat produkten kommer du att få en bekräftelse per mail till den angivna e-postadressen med information om hur du går vidare med reklamationen.

(Felaktigt eller uteblivet serienummer gör att reklamationen blir ogiltig).

Maskinval:
Här fyller du i information om din maskin
Kvittohantering:

Här fyller du i information om ditt kvitto



Butiksinformation:

Här fyller du i information om dig och butiken.

Kundinformation

Här fyller du i kontaktuppgifter för din kund.

Maskinreklamation

OBS. Om kunden fått en ny maskin och felorsaken på den returnerade maskinen inte skulle vara garanti kommer KMG att debitera för felsökning och skrotning av maskinen.

Godkänn och skicka